29 Aralık 2013 Pazar

Eyvah, tuvaletini nereye yapacak!


Fırfır eve gelince en büyük korktum “tuvaleti nereye yapıcaaaaak?!” sorusu oldu. Hem gözlerinin görmemesi hem de daha önce evde hiç bakmamış olmamın cahilliği beni çok korkuttu. İkinci gün gidip kedi kumu aldım ve küçük bir koliye döküp odanın köşesine yerleştirdim. Bulduğumda 2,5 aylık olmasına rağmen beslenemediği için çok küçük kalmıştı. Bu yüzden kumu koyduğum kolinin tek bir kenarını kestim içine rahat girebilsin diye.

O küçük patilerinden tutup kuma dokunmasını sağladım ve tataaaaaam. Tuvaletini hemen kuma yapmaya başladı. Fırfır’ın kuma bu kadar kolay alışmasına ve yerini kolayca öğrenmesine inanamadım! Tabii göremeyen bir kedi için en önemlisi eşyaların yerinin kesinlikle değiştirilmemesi. Buna dikkat ettiğinizde evi sizden daha iyi tanıdığını göreceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder